Witryna internetowa, która generuje zyski, doskonale sprzedaje charakteryzuje się najczęściej przemyślanym układem. Pewne uniwersalne rozwiązania możesz przenieść do własnego serwisu sprzedażowego, ale jak to zrobić w odpowiedni sposób?
Walka o czytelność i użyteczność witryny
Czytelność strony internetowej to absolutna podstawa. Jeżeli ograniczasz treści nachalnymi reklamami, albo wystawiasz użytkownika na inne próby cierpliwości z dużym prawdopodobieństwem spotkasz się z wyjściem potencjalnego klienta. Budowa strony www bazująca na maksymalizacji zaufania to jeden z najważniejszych celów dobrych projektantów, agencji interaktywnych. W sektorze e-commerce sprzedaje się najwięcej właśnie przez zaufanie, spójność strategii identyfikacji wizualnej, przez budowanie autorytetu. Prowadzisz sklep internetowy? Rozbuduj serwis o bloga firmowego, czy o media społecznościowe, dzięki czemu skrócisz dystans z grupą docelową, zorganizujesz dodatkowe promocje, konkursy. Budowa strony www nie powinna przeszkadzać, tylko kierować, dość intuicyjnie do koszyka. Wybitne serwisy niczego nie wymuszają, ale lekko sugerują i starają się wpłynąć pozytywnie na emocje, chociażby kolorystyką, ciekawymi materiałami, doskonałymi zdjęciami.
Dodatkowe działania właściwie niezbędne
Niestety budowa strony www to nie wszystko. Powinieneś zainteresować się również długoterminowym pozycjonowaniem, wytypowaniem najlepszych słów kluczowych, a nawet kampaniami linków sponsorowanych. Dochodzi do tego stała administracja i zabezpieczenie serwisu certyfikatem SSL, z reguły dostępnym płatnie lub bezpłatnie w absolutnie podstawowym wymiarze.
You may also like
-
Fotogrametria vs. skanowanie laserowe: co wybrać?
-
Jak wybrać odpowiednie sita poliuretanowe do przesiewaczy: Praktyczny przewodnik
-
Najlepsze praktyki w zakresie szkoleń BHP w różnych branżach
-
Zasady tworzenia skutecznych programów szkoleń BHP dla małych firm
-
Jak działają skanery 3D i ich różne zastosowania